Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Č

čhavo

16. 6. 2012 22:37
vážení diskutující,

číší z vás nenávist a xenofobie, až hrůza. Jste nemocní svou malostí a předsudky. Byli zavražděni LIDÉ,STEJNĚ JAKO VY!!! Ten slovenský poliš je pro mně obyčejný vrah, nic víc. Doufám, že dostane doživotí!!!!Rv

5 0
možnosti
G

Gotrong

16. 6. 2012 22:42
Re: vážení diskutující,

V ČR není rasismus a xenofobie, jen zdravý rozum a pud sebezáchovy... Vy možná ne, ale když proti mě jdou 4 černí, já přejdu ulici. Protože jsem rasista? NE! Protože 99,9% těch co jsem kdy potkal se mě pokusilo okrást nebo přinejmenším zranit! A přesně stejné zkušenosti má i zbytek národa. Žlutí, modří, nebo fialoví.... Nikdo nám nevadí, vadí nám jen jedni, kteří kradou a útočí na slušné lidi.

9 0
možnosti
DP

Dluhousek Padák

16. 6. 2012 22:45
Re: vážení diskutující,

divny ja jich za zivot potkal pravdepodobne tisice, kazdej den mne nejakej miji na silnici, chodniku v dopravnim prostredku. a ze bych byl tisickrat okraden a zavrazden ???

ze by zase slo o dalsi xenofobni blabol v stylu ¨ja nejsem xenofob jen vsichni jinak vypadajci mne chtej zabit

2 0
možnosti
G

Gotrong

16. 6. 2012 23:03
Re: vážení diskutující,

... umíte číst? :-) Zřejmě s tím máte problém :-) No, až Vás nějakej osloví, přeju hodně štěstí, já raději přejdu na druhou stranu už předtím ;-)

4 0
možnosti
DP

Dluhousek Padák

17. 6. 2012 0:00
Re: vážení diskutující,

ja vim vy jste uz zavrazden a okraden porad a neustale. 99,9 procent. je to jasny ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
BVLVNČ

Bota v lejnu, však noha čistá

16. 6. 2012 23:53
Re: vážení diskutující,

Ajaj, nerom a nečech je v diskuzi:-P

1 0
možnosti
VN

Amoniak II

17. 6. 2012 1:01
Re: vážení diskutující,

No dobře, tak byl někdo zabit. A proč bych toho měl litovat? To je snad teď povinné???

2 0
možnosti
OK

ducatofil

17. 6. 2012 7:38
Re: vážení diskutující,

a) jediná škoda je těch dvou zraněných

b) ti tři mrtví možná umřeli na infarkt, jako ta paní v severních Čechách, dočkej policejního vyšetřování, nabuď rasista

2 0
možnosti
DP

Daniel P.

17. 6. 2012 8:51
Re: vážení diskutující,

Inu, je to pravda, dle litery zákona došlo k vraždě a ten policista je vrah.

Ale jestli sám za sebe jeho čin odsoudím nebo ne, to ještě nevím - počkám si, až (nebo spíš jestli) - se dozvím něco víc o tom, co za lidi to postřílel, a jaké byly jeho pohnutky. Něco mi říká, že to v žádném případě není tak jednoduché, jak by se to rádo zdálo.

1 0
možnosti
S

stedrik

17. 6. 2012 9:58
Re: vážení diskutující,

velký omyl.!Nebyli zavražděni lidé, ale byli zastřeleni zloději a kriminálníci a je jedno jaké barvy pleti.

1 0
možnosti
  • Počet článků 19
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3559x
Psycholog, vědec. Mé popularizační články lze nalézt na webu K zamyšlení. Odborné publikace jsou na mém osobním webu.

Oblíbené stránky